Misslan är sjuk.

Min stackars Misslan är sjuk, nu har hon snart spytt i ett dygn.
Har tagit bort maten och så får hon fasta under natten, och om hon skulle fortsätta att spy i morgon ska jag ringa till veterinären...oavsett vad Micke säger.

Han tyckte inte det var värt att åka med henne, men jag sa då att då ringer inte han till läkaren nästa gång han mår dåligt.
Det är min katt och jag gör vad jag tycker är bäst för henne. Men hon är inte slö eller något för övrigt.

I morgon är det arbetsdag igen...delad *suck* men men vad gör man inte för pengarna;)

Jag ska försöka med att komma ihåg att hämta upp min syster som ska jobba i morgon. Sen ska jag även komma ihåg att ringa och väcka Carro så att hon inte tar sig en ofrivillig sovmorgon som i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0