Forsättning..

I dag har jag i allafall ordnat så att vi åker och hälsar på folk, i stället för att alla människor ska komma och hälsa på oss.

Så kl tre ska vi hem till Johan och Petra, sen efter fem ska vi hem till Mathias.

För så är det faktiskt att dom alltid brukar komma och hälsa på oss på söndagarna, dricker en massa kaffe och lyckas aldrig åka hem i tid. Så nu ska vi hem till dom för då kan vi gå hem när vi känner för det.

Helgen har försvunnit i rasande fart, i fredags så var vi hem till min far  och i går slöade jag bort hela dagen. Tja och i dag är hela dagen fullbokad.

Vi ska väl även i väg och handla och jag får ännu en gång höra min sambos tjatande i affären både på mig och Alva. HATAR att handla när Micke är med.....

Nehe ska gå och sätta på lite kaffe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-16 @ 22:14:50
Postat av: M

slöa o slöa??

2008-11-16 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0