Baka baka liten kaka

I morgon fyller lilla Alva tre år. Tänk vad tiden går fort när man har det roligt.

Har bakat bullar och muffins i dag.


Alva sa i måndags att hon ville att Engeline skulle komma och äta tårta med henne. Men jag svarade att hon inte skulle komma. Och det beror ju helt och hållet på mig, eftersom jag inte har frågat om dom vill komma. Men jag ringde i måndags och hörde om dom hade lust att komma över. Alva blev jätte glad och tjatar hela tiden om att dom ska komma.

Tänk vad rolig Alva är i går spillde jag och då säger Alva:
-Herre gud mamma du spillde....!

Hon har sina uttryck=)

Nehe ska väl gå och väcka min sambo som har somnat på soffan, så att han inte kommer försent till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0