081112

Jaha...händer inte så mycket i mitt liv just nu. Samma vardagliga tjafs som oftast.

Jag är riktigt sugen på att åka på kryssning. Men just nu är det så mycket som händer så det känns som om man får ta det efter jul. Jag hatar att åka båt på vintern och våren när det blåser som mest. Men i mitt stilla sinne har jag fått för mig att det inte blåser så mycket på cinderella. Det kan ju även vara därför att Micke säger att båten går på halvfart....åh jag vill verkligen åka.

Nu sitter Micke och tjatar om att det är bara skit båtar som går och att han fattar inte varför jag ska åka om jag ogillar att det blåser.
Jaja jag kommer att åka var så säker=)

I morgon fyller min kära far år....Så på fredag ska vi hem till han och fira.


Nehe nu är det dags att gå och väcka min dotter och låta henne gå på toa, så att hon även blir torr på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0