Lördag kväll

I dag är det tretton dagar kvar till flyttlasset äntligen styr sin kosa till stan.
I morgon ska vi i väg till västerås för att handla lite, jag hade otur när jag tvättade i går, min jävla bh gick sönder, måste ha fastnat i tvättmaskinen för tvättpåsen hade gått sönder och den var "sönder riven". Så min sambo har lovat att vi ska titta på bh-ar till mig. Jag har bara blajbh-ar som sitter som skit, och jag kan verkligen inte gå utan bh.... Alla som känner mig vet det;)
Sen måste vi handla lite mat...det går åt x antal liter med mjölk.

En sak som jag tycker är B, Alva skulle ha grillkväll på förskolan där hon går den 29:de. Men dom har flyttat på det eftersom det var fler förskolor som hade grillkväll samtidigt. Och då har puckorna flyttat den till den 4:de juni när det är studenten i Sala... Nötter!

Kommentarer
Postat av: Kewie

Hoppas FAAN INTE att du går på den!

2008-05-20 @ 07:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0