Hittade lite gamla bilder...*nostalgisk*

            
                                


Det känns som att bilderna togs i går men så är ju inte fallet, Alva blev ju faktiskt 2½år i går för att vara exakt och om jag inte missminner mig så är det ca två år sen om inte längre sen bilderna togs.

I bland känns det som att man borde ta och "skaffa" ett syskon till Alva, eller det är mest folk runt omkring som tjatar men jag känner mig rättså nöjd som det är nu.
Till saken hör nog den att jag tyckte att det var helt värdelöst att vara gravid och det där med att ligga på bb var definitivt inte min grej, jag skulle jätte gärna ha fler barn bara jag kunde slippa dom bitarna med att skaffa barn.
När vi bestämde oss för att skaffa barn så såg jag framemot att vara gravid, men det blev inte alls som jag tänkt mig, det brukar ju inte bli det.

Appropå att det inte blir som man har tänkt sig, det blir det inte med våran lägenhet heller. Jag trodde ju att vi skulle få flytta in den första juni, men så blir det inte. Jag pratade med henne som bor i lägenheten just nu, och hon flyttar redan fredagen den trettionde maj så om det var ok för oss så skulle vi få nycklarna redan på fredagen. KLART ATT DET ÄR OK MED ATT FLYTTA PÅ FREDAGEN, JAG LÄNGTAR SOM FAN TILL DEN DAGEN. Det är nästan så att jag räknar timmarna till vi får flytta till våran lägenhet. Jag vet att jag är som ett litet barn som väntar på julafton, men that´s mee. Har jag bestämt min för något så vill jag att det ska ske på engång helst dagen före.
Så i morgon ska vi i väg för att mäta lite fönster och kolla hur det står till med våra gardiner, om dom passar. Det är nästan så att jag hoppas att dom inte passar så får jag köpa helt nya gardiner.

Jag måste ju bara förklara mig om det här med att jag vill flytta, till saken hör den att jag trivs jätte bra här och det är inga problem med att bo under samma tak som min pappa. Det går hur bra som helst, men man vill ju ha sina grejer, nu står ju våra grejer nerpackade och det är begränsat med saker som man använder. Jag skulle t.ex. vilja byta smycken men jag vet inte ens i vilken kartong mina smycken ligger i, inte ens att jag vet var min hårtork ligger. jag måste planera in i minsta lilla detalj när jag ska tvätta håret så att det hinner självtorka.

Nehe dags att gå och knoppa, men nedräkningen har börjat....23 dagar kvar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0