Dagen efter

Jaha då har man varit ute på krogen i västerås...Först var vi till Harrys, sen bar det i väg till Bishop Arms en öl senare drog vi vidare till Pitchers och kvällen slutade på Oliwer Twist. Sammanfattnign av kvällen;
Trevlig, under hållande, men jag förstår inte varför folk inte saker och ting som man talar om för dom. ex:
JAG VILL INTE VETA AV DIG....DRA!
Men nej det verkar inte gå in i vissa människors hjärnor, jag står och lyssnar på bandet som spelar och då kommer en jävel fram till min som har världens sämsta andedräkt dessutom och börjar/fösöker pressa sig mot mig. Vad är det för fel. Jag ursäktar mig med ovannämnda fraser och säger att jag ska gå på toa och tänker inte komma tillbaka, men förstod han det....nehe. När jag står i baren så kommer stinky tillbaka och försöker prata med mig men jag vänder mig bara om och går.

I dag har det väl inte hänt så mycket, ätit lite lax och mos...och nu sitter jag här. Lär väl inte hända så mycket mer i dag. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0