Brrrrrr..

Vad kallt det är ute, jag ångrar nästan att jag har lagt undan min vinterjacka. Det är jätte kallt ute, varför kunde det inte vara fint väder när jag är ledig, jag har inget emot att det är lite svalare men nu är det ju kallt.
Blir säkert varm av kaffet jag snart ska dricka.
Ha jag försökte att lära Micke att dricka kaffe. Tog en liten kaffekopp och hade i en sockerbit samt lite mjölk som jag blandade med kaffet. Tyckte att det smakade riktigt gott...... men det tyckte inte min sambo, spm frågade mig om jag serverade han rävgift.
Sen höll han på att tjata om att man måste lära sig att dricka kaffe, men så är det med allt. Han är nog mest orolig över att han inte kommer att dricka så mycket dricka om han börjar dricka kaffe. Jag förstår inte hur en människa kan dricka så  mycket dricka som han gör.

Så fort jag inte gör något speciellt så sitter jag och planerar hur vi ska ha det i lägenheten, jag försöker övertala Micke att vi inte ska tvätta så mycket i lägenheten utan gå ner i tvättstugan, det är ju inte roligt att ha en massa tvätt hängandes här och där. Han tyckte inte om när vi hade tvätt i huset, men nu ska han ha det i lägenheten..... I bland förstår jag mig inte på familjen Horneby och det inkluderar hela familjen...;)

Nehe ska gå och ta mig en efterlängtad kopp med kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0