Arbeiten.

Sitter och väntar på jag få åka till jobbet. Har lyckats sett till att jag har tre delade turer denne vecka, men vad gör man inte för sin dotter. Den 29:de så har dom grillkväll på förskolan och den dagen är den enda jag jobbar kväll. Men eftersom en jobbarkompis ville vara ledig i morgon så tog jag hennes tur och hon får ta min den 29:de.

Så i går kom vi på att Alva skulle enligt schema vara ledig både i går och i dag, men Micke lämnade henne på dagis i går och det var ingen som sa något.
Har i dag i allafall fixat ett schema som gäller fram till semestern.

Syster tar ju studenten den 4.de Juni och jag har inte den blekaste vad som hon kan tänkas vilja ha i present. Det ska ju var något som man kommer ihåg från just den dagen och så ska det ju självklart vara något som hon vill ha och som är varaktigt.
När hon fyllde år så gav vi henne pengar och mig vetandes så köpte hon inget, förutom att hon bara spenderade dom på blaj saker, samt att hon säkert festade upp pengarna.

Nehe dags för Hem till gården;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0