Andra Maj

Regn och åter regn.

Jag funderad på om jag måste köpa regnkläder till Alva nu men jag tror att jag väntar till hösten...det brukar ju inte regna så mycket på våren....tja vi får se.

I morgon så har min sambo föreslagit att vi ska åka till IKEA och handla lite grejer till vårat nya hem...jag blev överlycklig eftersom han måste verkligen vilja det eftersom han har kommit med förslaget själv, det är inte ofta min sambo kommer med sånna förslag.
Vi måste i allafall köpa en madrass till han och ett vardagsrumsbord. Jag har hittat ett jag tror blir bra, men man måste ju även se det in real life.

Ja nu är det inte många dagar kvar till vi flyttar. 28 dagar för att vara exakt. Jag trodde aldrig att tiden skulle flyga i väg som den har gjort.
Fast Micke hade träffat dom nya husägarna i dag och dom sa att dom inte har sovit så bra som dom har gjort, så hade dom t.om vaknat till fågelkvitter. Då tänkte jag i mitt stilla sinne:
-Vad fan har vi gjort.....
Hoppas att vi inte får ångra vårat beslut med att flytta till lägenhet.

Usch nästa vecka har jag mni tråk vecka på jobbet, delad på freda och lördag så går jag ett halvtio på söndag. Jag tycker det är skit att ha två delade turer efter varandra.

På söndag ska jag i väg med en vänn som jag inte har umgåtts med på fem år...det ska verkligen bli kul att komma i väg med henne.
Jag har saknat våran vänskap jätte mycket och vill inte att den går förlorad igen. Jag ska köpa skor tänkte jag, jag hittade ju ett par jätte fina på Din sko, men jag såg ett på nästan likadana på Skopunkten så jag tänkte att jag ska dit för då får jag tre par till priset av två.
Jag skulle jätte gärna villja ha ett par pumps med 10 cm klack men till saken hör ju den att jag kan absolut inte gå i skor med klack mer än 5 cm. Men det är ju så jälva snyggt, men jag ser ut som en gammal avdankad travhäst som går frammåtlutad. Det är definintivt inte snyggt.

Nehe måste gå och torka kaffe som min kära knodd har spillt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0