22 dagar kvar kanske 21

Jaha var i väg i kväll och mätte och måttade, jag behöver inte köppa nya gardiner eftersom dom från huset kommer att fungera.... ja tills jag hittar nya;)
Och nu skulle dom visst flytta ut allt redan på tordagen, så vi kan börja flytta in grejerna på fredagen om vi så vill det. Jag lovar att om ja så behöver så tar jag allt på biltaket;)
Nej så drastiska medel ska jag inte behöva ta till...Hoppas jag.

Jaha Alva och jag var i väg och skulle fika i dag, hon skulle trampa dit själv, men hon hade en massa annat för sig som att t.ex peta sig i näsan och det slutade ju med att blodet sprutade ur näsan och inget papper hade jag heller. Jag rev sönder en blöja och skulle stoppa lite cellstoff i näsan på ungen men det dög inte och cykla skulle hon inte heller göra. Så jag satte henne i cyklesadeln och trampade till min vän. Det måste ha varit en hemsksyn, Alva med blod i hela ansiktet och jag helt svettig. Men men det gick ju ann. Jag hann få i mig två koppar kaffe och hann röka en cigg innan hon skulle ner i lekparken och gunga. Men när vi väl var nere så skulle hon inte gunga eftersom det var en liten kille där och lekte. Så hon skulle hem i stället.
Så jag har lovat mig själv att nästa gång jag ska dit och ficka så åker jag utan barn...utan sambo med för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0