21 dagar kvar

Har nu arbetat färdigt för i dag men i morgon väntar tio timmar till på jobbet,,,ja ja synd att klaga eftersom dom andra helgerna jag jobbar så jobbar jag bara fem timmar per dag.
Det har varit en rättså lugn dag i dag. På min rast så var jag ner på stan och lunchade med Johan och så handlade jag lite sommarkläder till Alva. Jag fick tre par capribyxor, fyra t-shirtar, två kjolar och en keps för strax över femhundra kronor. Det är ju klart att "knodden" ska ha lite käder.
SÅ DET SOM HAR STORT D......TID HOS TATURERAREN!
Det är nästan så att jag längtar mer till tatueringen än till lägenheten just nu. Min sambo är ju inte lika lycklig som jag men det skiter jag i, det är min kropp och Alva kommer jag alltid att älska vad som än händer. Så om vi skulle få fler barn så är det klart att dom också ska få en "egen tatuering".

Nehe dags att gå och lägga sig så att jag orkar upp och jobba i morgon bitte.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0