18 dagar...

Det är inte alla dagar man jobbar 30 timmar på tre dagar och tillbringar 34 timmar på jobbet, jag hatar dom helgerna. Men som en på jobbet sa...det var ju storhelg. Jag skiter fullständigt i storhelg, det ger inte så mycket pengar.

Alva har fortfarande feber, hon har haft det sen i fredags men hon är pigg och ska vara uppe och härja, så det är ju tur det.
Annars så har det inte hänt så mycket, vi skulle grilla i lördags men jag orkade inte vara uppe utan gick och la mig strax efter nio men gud vad utvilad jag var sen på söndag.

Men vad kalt det är i dag, jag satte på mig min jeanskjol, men det är kyligt när jag väl kommer ut. Ingen värme alls i dag.
Nehe ska gå och ta mig min andra kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0