Nu är det sommar nu är det sol.....

Jag valde verkligen rätt vecka att vara ledig på, och gud vad jag trivs att vara stadsbo. Vi har cyklat massor allt ligger ju så nära tillhands. jag känner mig jätte dum om jag tar bilen.

Så i morgon så tar snorris studenten. Jaghar hjälpt till genom att baka några mjuka kakor dagen till ära. Min syster får det stora förtroendet att göra smörgåstårtan, för hon gör den så himmla god.

Snorris får bidra med att ta studenten....Tänk vad tiden går fort, och hur gammal är inte jag då?=o

Jag har haft funderingar på att åka och bada men det har inte blivit av...men innan denna vecka är slut så ska vi ha cyklat i väg till badplatsen, jag längtar jätte mycket efter ett dopp och hitentills har det inte blivit av...*suck*

Nu har vi fått upp allt i lägenheten som ska upp, Micke fick t.om upp duschdrapperiet i dag efter mycket tjatande. Så var farmor/svärmor och hälsade på fick t.om en blomma av henne.

På fredag ska vi åka i väg till Kolmården men morfar/pappa, Alva säger att hon ska lämna kvar sina nappar, men jag är inte helt hundra på om det är så där som på skansen. Men om hon nu vill lämna napparna så ska jag låta henne göra det eftersom jag tycker att det är på tiden att hon slutar med hennes äckliga nappar. Nu känns det även som så att hon ska ha dom mer och mer. Undra om det är så gott att suga på latex eller silikon????

Nehe ska gå och dricka lite vatten och sätta mig på balkongen och njuta av kvälls solen, fast i morgon bär det i väg för att inhandla ett parasoll det är inte lika skönt på em som på mornaran och kvällen. Men vi köpte i allafall lite blommor i dag så vi har det så fint så där ute=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0