Regn och åter regn

Jag har för mig att jag hörde att det skulle bli en super fin sommar detta år...men vi får väl dras med regnet under våran semester. På onsdag ska vi till Åland tor. Handla lite öl eftersom min sambo fyller år.

Fick lite bilder skickade till mig i går från poolpartyt, jag måste bara lägga upp bilden när tre av oss har tampongerna i munnen.


Kajsa, Katarina och jag


Nu börjar det åska här också, skönt då kanske det inte är så klibbigt.
Nehe ska gå och tittar hur det går för potatisgratängen så vi får mat ngn gång.

Kommentarer
Postat av: rosis

tror du de blir någon sommar ha de gott å hoppas de blir bättre väder då ni ska till åland kram på er

2008-07-22 @ 09:46:55
URL: http://rosis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0