En dag

Har i dag haft en hel dag i västerås. Först var vi till IKEA och käkade lunch, det vanliga köttbullar. Sen var vi till Fullerö, Alva skulle bade men det var mycket tjafs innan hon ens vågade doppa sig. Sen fikade vi och sen skulle hon bada igen. Kanske går bättre i morgon när jag också hoppar i=)

Vi var även förbi Biltema och köpte en massa onödigt som vanligt...Jag har säkert inköpsstopp snart om Micke får bestämma =o
Sen var vi i väg till Mickes syster och drack kaffe, tja eller jag drack. Hämtade datorn som Rosis hade köpt till sin bror, så får vi väl ta med oss den på lördag när vi ska dit.

När vi väl kom hem till Sala så var jag jätte hungrig, så det bidde "snabb mat" Färdig grillad kyckling och potatissallad och baguetter...mums.

Nehe ska hitta på något med min dotter innan det är dags för henne att bada.

So long.

Kommentarer
Postat av: rosis

skulle inte du käka pannkaka:) kram

2008-07-17 @ 19:25:40
Postat av: Heidi

Nej..det tar ju sån tid och jag hade inte den tiden eftersom jag var hungrig:P

2008-07-17 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0