Jag blir så trött...

Andra dagen jag har ont i huvudet vet ej varför.
Min syster som ska bo hör t.om. fredag verkar ha monopol över tv´n. (visst kan jag gå upp och titta men jag vill ju sitta i min sköna soffa som hon upptar:(

I morgon jobbar jag bara till halv ett, eftersom vi ska till läkaren med Alva i morgon(dags för rutin kollen så hon är inte sjuk) Sen är jag äntligen ledig fredag lördag och söndag. Det ska bli så JÄVLA SKÖNT!!!!!

Jag ska inte göra någonting alls förutom att leka i tre dagar med min älskade dotter. Jag håller tummarna för att det kommer lite snö så att vi kan åka pulka. Jag älskar när det är snö ute.

Jag är i en period då jag saknar min älskade Fiffi, det är fruktansvär tomt utan henne... Jag vill ha en ny Fiffi, men ändå inte jag vill ha tillbaka min Fiffi.

Nehe Ska gå och titta på vad jag vill uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0