Enköping

I dag har vi varit till Enköping och handlat. Det är en rättså mysig stad så jag sa till min Sambo att vi borde flytta dit, men han verkade inte lyssna på de örat...

Jag fick i allafall 2 par byxor och två tröjor till Alva för 25 kronor. Ja det skulle ha kostat 325 men med presentkort så bidde det bara 25 kronor.
Sen var vi runt på Ö&B och Maxi... hittade inget speciellt men det är bara trevligt att komma i från hemmet och inte alltid åka till Sala eller till Västerås.
Fast jag skulle ha åkt och hälsat på min mormor en vända, jag får ta det på måndag när jag jobbar e.m.
Det är synd att hon inte bor kvar på samma ställe för då hade jag kunnat hälsa på oftare. Nu måste jag ju igenom hela staden.

Nehe ska gå och titta om makaronelådan är färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0