Flytta...

Jag och min älskade sambo har bestämt oss för att vi ska sälja huset, och köpa ett hus som är närmare civilisationen.. Det blir bäst nu när Alva börjar bli lite större.

Ärligt talat så ska det bli riktigt skönt, först så funderade vi på om vi skulle göra i ordning köket, men till saken hör det att det blir inte så stor värde höjning med köket utan det blir mer plus minus noll. Då tycker jag att det kan vara och den som köper huset får göra vad den vill med skit köket.

Jaha vad har hänt... inte så mycket. Jag har tagit ledigt fredag, lördag och söndag för att få vara med min älskade sambo. Och från lördag till söndag ska Alva sova hos sin farmor. (hon har gjort det en gång förut så vi får se hur det går) Jag tänkte att vi ev skulle gå på bio.

En kompis till mig håller på och tjatar på att jag ska följa med ut men jag har ingen större lust. Typiskt att folk ska ut när man har planerat in andra saker. Förresten så tycker jag att det är tråkigt att gå ut i västerås. BMB passar mig inte alls fast jag envisas med att gå dit när jag har vait ute. Blä för BMB.

Jaja ska gå och ta mig en kopp kaffe. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0