Färga håret...

I dag tänkte jag försöka med att färga mitt hår, det blir sällan bra när jag håller på men jag tänkte att jag ska försöka på mig ett misslyckande. Det kanske rentutav blir bra.
I morgon ska jag jobba det känns som en evighet sen.

Mickes pappa och han lyckades fixa till pumpen, så vi slapp byta pumpen. Det innebär ju även att jag inte kommer att få något nytt kök nu heller. Men köket fungerar ju som det är, det jag skulle behöva är en ny stekpanna.

ÄNTLIGEN är det inte många dagar kvar förens Karolin kommer hem. hon landar på Arlanda på lördag. Då ska fanemej jag och Alva vara där.
Det är så jävla kul att sitta på Arlande fast man inte ska åka någonstans. Folk som går där dagarna i ända, restauranger, affärer. Vad mer kan man önska sig för en heldag=)

Nehe ska gå och titta hur man fårgar håret efter konstens alla regler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0