Vänner


Om jag hade haft en miljon vänner så skulle jag be alla en krona och bli miljonär.

Om jag hade haft 500.000 vänner skulle jag be alla att hålla sig I handen för att göra en jättecirkel.

Om jag hade haft 200.000 vänner skulle jag grunda en stad där alla hälsar på varandra med ett leende.

Om jag hade haft 25.000 vänner skulle telefon bolaget ta bort linjen varje gång jag fyller år

Om jag hade haft 6.000 vänner skulle jag vilja vara gudfar till 6.000 barn.

Om jag hade haft 1.000 vänner skulle jag ha 2.000 hjälpande händer.

Om jag hade haft 365 vänner skulle jag vara med en av dom varje dag av året.

Om jag hade haft 100 vänner skulle jag haft 100 förslag.

Om jag hade haft 4 vänner skulle jag ha 4 händer till att bära min kista.

Om jag hade haft 2 vänner skulle jag vara dubbelt så lycklig

Men om jag bara hade 1 vän  så skulle jag inte behöva ha mer.

Det finns dom som vill ha 1 miljon vänner när bara en kan vara värd miljoner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0