~tomt~

Haha hittade USB minnet i min ryggsäck:P

Känns fortfarande tungt att min Mummu är borta...jag kan inte riktigt fatta det, min Mummu vad är det som händer?!

Ska knata ner på stan i morgon och kolla vad man kan tänka sig att köpa för blommor till begravningen..ngt fint ska det vara...endast det finaste är gott nog till Mummu.

I dag har det inte hänt så mycket, jobbade halv åtta fyra. Ja just det innan jag kom i väg i morse så var det kaos. Min väckarklocka ringde halv sex i morse. Jag stängde av den och somnade om med den i handen. Efter ett tag väcker Micke mig och säger att jag har försovit mig, jag tittar på klockan som visar tio i sju. Jag blir riktigt nervös eftersom jag börjar halv åtta, sen var jag även tvungen att tanka bilen. Klär på mig och borstar tänderna och fixar håret. Jag går ut i köket och ska hämta väskan, samtidigt slänger jag ett getöga på klockan i köket som visar.... tio över sex. Jag går ut i vardagsrummet och tittar där och den visar samma sak. HA det var hur skönt som helst att ha massor med tid över.

Jag kände att jag var riktigt duktig på jobbet, städade två lägenheter sen möblerade jag om i tvrummet och torkade golvet. Jag är riktigt nöjd när jag har ordnat med sånna saker. FY FAN VAD JAG ÄR BRA;)

Ska faktiskt bli riktigt skönt att vara ledig nu i två dagar. Jag ska t.om vara chaufför i morgon natt till min syster. Jag får ta en liten tupplur för hon skulle visst hem runt tre....TRE  jag vet inte när jag sist var uppe så länge i nyktert tillstånd.. Ja jag vet att jag börjar bli gammal.

Det är ingen ålder en häst säger man....nu vet jag inte så mycket om hästar, men jag har för mig att om en häst är 29 så är dom faktiskt pensionärer. Och en pensionär är gammal. Så alltså är jag inte gammal...eller så är jag det. Men jag är ju varken pensionär eller häst, fast jag har ju tänder som en häst. Inte att jag saknar tänder där bak utan jag tänkte mest på storleken.

Herre gud vad jag svammlade på sluten. Det måste bero på kaffet jag drack alldeles nyss, det kanske är som Micke säger att det inte är bra att dricka kaffe allt för sent. Men han syftar nog mer på att jag inte kan sova. Men jag kommer nog aldrig ha några som helst problem med att sova. Jag kan nog säga att jag kan somna var som helst. Och när barn är små så säger dom att om dom kan somna vart som helst så är dom friska. Dvs att jag är frisk. Eller frisk och frisk, det beror ju på hur man ser det, vissa skulle kalla mig knäpp och just nu i skrivandets stund skulle jag kunna tro att jag är full som jag svamlar. Men jag har inte druckit en droppe. Druckit det har jag ju gjort men inte dryck me alkohol. Visst har jag druckit alkohol men inte i  dag. Men som sagt jag får väl skylla på kaffet.
Apprå på kaffe så är det ngn på jobbet som har snott kaffe på personalrummet, dom har t.om snott si så där tio julklappar så jag blev utan. Ska fane mig skriva en lapp och sätta i personalrummet....TACK FÖR JULKLAPPEN JAG INTE FICK SATANS TJUVJÄVEL!!!
Det finns ta me fan folk till allt.
Ngn hade snott min systers cykel... men den hittade hon i buskarna i går när hon var ute och gick, så hon tog hem den igen. Varför är det så svårt för folk att låta bli andras saker? Det kan väl inte vara trevligt att springa runt i stulna saker. Det är ju samma med folk som stjäl från tvättstugor, Inte friska på en fläck.

Nej jag ska sluta skriva en massa Rappakalja...Nog boggat för i kväll. Och det blev som sagt en massa rappakalja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0