Rubrik

I dag träffade vi Erika och hennes två rara barn... Tja när Alva och Engeline ska leka är det giganternas kamp. Båda lika envisa. Men det tråkiga är att Engeline slåss i bland...men men hon måste få utlopp för sina känslor.
När vi var ute så sa Alva efter ett tag att hon frös, och när vi väl var inne så blev hon alldeles svettig.

När lekkamraten hade gått hem så tempade jag Alva och det visade sig att hon hade feber...så jag blir hemma hela helgen, eftersom Micke också jobbar.

Inte känns det som att det är jul om midre än en vecka, men men den lär ju komma och gå i stortsett obemärkt om jag ska fortsätta känna så här.

Nehe ska ta och mysa lite med lillstrumpan, hon ligger här brevid mig och tittar på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0