Mitt hjärta brister...att det kan göra så ont.

I dag var jag och Micke med Alva på storbarn för en liten inskolning. Allt gick bra tills vi skulle åka därifrån. Alva ville inte att vi skulle åka. Hon började gråta och sa att hon skulle följa med oss... Det gjorde så ont i mig,kändes som hjärtat skulle slitas ur bröstet på mig. Jag ville inget annat än att ta henne under armen och springa därifrån med henne.
Jag hoppas och vet att nu har hon gömt bort sina föräldrar och busar för fullt med sina nya vänner.


Kommentarer
Postat av: mummu

Lilla gumman!

Det hade gått så bra så och sedan kom ju mummu och hämtade lilla hjärtat vi ahde det så mysigt

Kram på dig min dotter

2008-12-15 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0