Min Mummu...

Min älskade Mummu gick bort i fredags morse strax efter kl 06.
På Juldagen ringde dom och sa att hon var dålig, jag och mina systrar åkte dit med våran mor. Jag sa adjö till mummu på kvällen vid 18 när jag åkte hem. Min mamma och syster var kvar med Mummu hela natten. Kl fem ringde Karolin och väkte mig, jag tog på mig kläder och åkte till västerås. Jag var hos Mummu ca 05.50. Sen strax efter sex tog hon sina sista andetag. Mummu var så fin när dom hade gjort ordning henne.

Jag kommer aldrig att glömma min älskade Mummu, hon var en underbar Mummu.

Jag säger som Alva sa när jag kom hem i fredags:

-Gammel Mummu är i himlen med Fiffi.

Hon är klok min dotter
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du lilla Heidi hon var världens finaste mamma också saknar henne redan.

Älskar dig dottern min

Mor

2008-12-28 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0