Regnet det bara öser ner=)

Jaha i morgon är det arbetsdag igen=) Faktiskt att jag ser framemot det...konstigt!

I helgen hände det inte så mycket var ner i parken och matade änder, lekte i stadsparks lekparken.

I dag köpte jag mitt buss/tågkort. Sen satt jag och tittade på tågtider och det sjuka är att sista tåget från västerås går stax före halv sju...hur i helvete ska jag hinna med den när jag slutar halv åtta på onsdag....jag får väl ta bilen. Men den 18 skulle det gå bättre med tåg. Tja det var vad som sa i allafall. Men hur i helvete tänkte dom att man ska pendla om man har oregelbundna arbetstider....

                      


Lite bilder från i helgen när vi matade änderna.


Nehe dags för lite kaffe=)


Kommentarer
Postat av: rosis

se där så nu är änderna mätta skoj å börja jobba jag har denna vecka kvar sen så börjar jag med å jobba :( kram å hälsa

2008-08-04 @ 20:48:46
URL: http://rosis.webblogg.se/
Postat av: rosis

ser att änderna är mätta nu å Alvis ser nöjd ut när hon står vid trädet :) å bror är halv SS* ja du visst kan man lika bra jobba då de är så trist väder ute hälsa å kramizar från oss

2008-08-04 @ 20:51:45
URL: http://rosis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0