Måndag

Jaha då var det en ny arbetsvecka...*suck* Känns som jag inte vill jobba i dag...men det är bara för att jag jobbar från ett till halv nio. Det som är tråkigt är att jag är själv hela em och kvällen.

I morgon har jag kort dag, sen är jag ledig onsdag och torsdag. På onsdag ska jag och min mor åka till västerås och hälsa på min mormor. Nu var det ett tag sen, hoppas att hon mår bra.

Syster är i Turkiet, andra syster åker till Tunisien den sista...och ensam är jag. Nej då, visst skulle det vara trevligt att åka utomlands. Men vafan ska man behöva flyga dit för, det känns inte tryggt att sitta uppe luften. Tja någon gång kanske jag kommer utomlands.
Herregud...visst har jag varit utomlands, men dom länderna kan räknas på en hand...få se:
-Finland
-Norge
-Danmark
-Tyskland
Så nog är jag berest ;) Hahahaha

Herregud jag ska inte blogga på morgonen det blir bara en massa rappakalja.

Dags för lite mer kaffe känner jag.

Kommentarer
Postat av: rosis

jobba lungt nu är jag ledig till tisdag kram på er

2008-08-15 @ 07:45:10
URL: http://rosis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0