Lördag hela dagen.

Har i dag varit till Alvas kusin och firat hans 4 årsdag i efterskott.
Han fick en röstförvrängare av oss..och en sådann vill jag också ha. Det fanns tre olika lägen.
*spaceman
*robot
*alien
Man låter jätte rolig..helt klart att den ska stå äverst på min önske lista:P

För övrigt så har jag inte jobbat i dag eftersom Alva hade feber i går..men inget i dag. Så i morgon ska hon få åka till mormor och morfar medans jag jobbar ynka fem timmar. Känns så värdelöst att åka nästan 4 mil för att jobba fem timmar.
Jag måste verkligen prata med min chef om att jag vill jobba fler procent.

Jaja ska gå och natta min dotter så ska jag försöka att ha myskväll med min sambo. (Fast jag sätter hundra spänn på att han ligger i soffan och sover före nio)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0