tralla laa

Knodden sover och jag blir sittandes här i vanlig ordning, har i allafall varit så duktig att jag har cyklat två gånger i dag. Men däcken blir näst intill platta när jag cyklar, så jag funderade på om jag var för fet, men så provade min sambo, och dom blev nästan platta när han cyklade. Så på lördag när vi ska till stan ska jag köpa nya däck, för när vi tittade så var det citydäck...och en sak är jag säker på och det är att vi inte bor i city. Fast om city ska bestå av grusväg samt skog och åkrar runt ens tomt...ja då måste jag fundera på vart vi bor.

Haha pratade med syrrans kille på msn i dag och han gick med på att komma hit och vara med på kräftskiva:D Villkoret var att jag skjutsar dom till krogen sen...men det ska jag väl kunna ställa upp på.

I dag satt jag en liten stund vi datorn, medans Alvis knatade runt här inne. Rätt vad det var så blev det jätte tyst, så jag gick ut för att kolla vad hon gjorde, men jag såg inte henne. Jag ropade på henne och sprang och tittade på vägen och på baksidan, jag gick in och upp men hittade henne inte. Ropade och Ropade. Sen går jag in i datarummet och där ligger hon framför garderoben och sover och har gjort det hela tiden...puh vad lättad jag blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0