Sol, Sol och åter Sol

Äntligen är solen här...typiskt när man börjar jobba dag denne vecka.

Tänkte att jag skulle försöka med att övertala min sambo att vi ska åka och bada med Algis, men jag vet att svaret kommer att bli nej. Så därför har jag sågat bort en bit av regnvatten tunnan så att Alva kan plaska i den eftersom Micke har slängt båda polerna.

Så i morgon börjar jag jobba dag igen, det verkar som jag kommer att få börja min dag med att städa. Tittade på städlistorna i helgen och ta mej fan så har dom inte städat medans jag har varit på semester. Jag tycker att jag som är under 30 ska inte behöva tjata på människor som är över 50 och 60. Tycker att dom själva borde veta vad som ska göras. Men eftersom jag är som jag är så kommer jag snällt städa allt utan att säga ett ord...that´s mee *suck*

Nehe ska gå och titta hur det går för min fetaostfylldaköttfärslimpa mums... och försöka med att övertala min sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0