Pain

jag har så himmla ont i nacke och vänster axel. Förstår inte vad jag har gjort men ont gör det.
I dag har det väl inte hänt så mycket. Karolin var hit och sen var vi i väg till farmor och farfar och fikade. Dom hade tagit bort sandlådan så Alvis fick mer leksaker att ha i sin sandlåda.

Funderar på när Moa ska kläcka ur sig sina ungar, hon boar för glatta livet, jag måste säga till Micke att han inte ska ta bort hennes bo nästa gång han gör rent i buren, taskigt att hon ska behöva börja om på en ny kula varenda gång han gör rent.

I morgon är det arbetsdag, jag tycker att det är rättså skönt att jobba...då känns det att det är vardag. Jag är glad att jag jobbar 75% för då har jag ju rättså mycket lediga dagar.

På Måndag ska jag ta tag i viktminskingen. Jag måste få rutin på det dära med att komma ut och gå, händer inte sen vi gjorde oss av med Pruppen.
Men det ska väl inte vara så svårt att avsätta en timme så att jag kan få gå ut och gå. Jag ska prata med Micke. Fast i bland verkar det som att det är viktigare att han ska få göra det han har bestämmt sig för under dagen. Oftast så kan jag ha varit hemma hela dagen med Alva och sen kommer han hem, jag hinner inte ens säga vad jag skulle vilja göra innan han hinner berätta vad han ska göra. För jag kan minsann göra det jag inte hinner med medans Alva sover... Jag tror inte att killar fattar att vi tjejer också behöver ha lite egentid emellanåt.

Haha min syster slingade håret på mig i dag men det syns ingenting. Fick i allafall bort utväxten. Det skulle vara ljusa slingor men jag tycker att håret blev mörkare.

Nehe om man skulle sätta i gång och plocka lite innan man blir sittandes i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0