=0

I dag har nog varit den effektivaste dagen denna sommar på mitt jobb. Fick reda på i morse när jag kom att jag var tvungen att vara själv på min våning, sagt och gjort knatade jag upp.
Kollade lite på listorna över dusch och städ..som tur var så var det endast en duschning kvar men 3 städningar. Jag petade upp dom en efter en och gav dom frukost, sen satte jag i gång med städningarna. Så jag hann i allafall 2 städningar och sen så får jag ta allmänna i morgon när jag jobbar kväll.

Men vad jag svettades medans jag påtade på, sen innnan jag gick hem hann jag t.om dela ut förrådsgrejerna till våningarna. Men jag tycker att det ska bli skönt när ordinarie personal är tillbaka, men jag vet inte om det blir så mycket gjort då heller...tur att Anna jobbar kvar i allafall, utan henne skulle jag få slita ihjäl mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0