Money, money, money

I dag har jag handlat för glatta livet.... Nejdå jag har faktiskt lite ångest över det jag handlat. Köpte något som folk inte har haft sen 80-talet... En underkjol, trodde ärligt talat att det skulle vara svårt att hitta i min lilla stad, men icke😃 sen köpte jag en "ordentlig" BH. Sen när jag ändå var i farten så köpte jag mig en tankini. Ångest över att tre saker gick på över 1000 kr men lycklig över att jag köpt tre plagg som sitter bra.

Var även ut till stuga, älskling åkte ut tidigt i morse och la golv, vi behöver inte ens tapetsera om då bulorna hade gått tillbaka :) Så i morgon ska vi dit och städa och ställa i ordning möblerna. Kommer att bli jätte fint. Bilder kommer i morgon. Nehe ska sätta mig på balkongen och ta en kvälls öl, en välförtjänt en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0