Promenix

I dag har jag varit jätte duktig och varit ute och motionerat med Erika, två gånger i veckan ska vi knata tillsammans. Sen ränner ju jag framochtillbaka på stan i stortsett dagligen ;) Nejdå jag bara skojade, men jag har nästan dagligen varit ute och promenerat i en timme åt gången. Så nu är det inte långt kvar att jag kan knäppa mina jeans =) Eller jag kan ju knäppa dem men det är fruktansvärt knöligt att sitta ned.

Jaha för övrigt händer det inte så mycket, Tilda blir tre veckor i morgon och Alva är stora tjejen och hjälper till med allt och lite till. Det känns som om Alva har blivit jätte stor på engång, men hon kommer alltid att vara min lilla tjej.

Jaha och snorris ska flytta ner till Ljungby....fattar inte vad hon ska ner dit och göra. Daniel kunde ju flytta hit. Jaja ska i allafall ner dit och tatuera in Tildas namn. Den ska vara likadan som Alvatatueringen och den ska sitta ovanför. Först skulle jag göra en likadan fast på andra armen, men där ska jag ha en stjärna. Jepp Karolin, jag ska ha en STJÄRNA....JAG VILL OCH JAG SKA =) Jag tänkte att han kan göra dom samtidigt..tja samtidigt och samtidigt i allfall vid samma tillfälle.

Nehe ska väl gå och knoppa så att jag orkar gå upp och ge lilla Tilda lite mat ett par gånger i natt.

Natti natt!

//Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0